Nobinas passagerløfte – en vigtig rejse
Hos Nobina har vi et løfte overfor vores rejsende. Det indebærer, at man som passager hos Nobina skal føle sig velkommen og sikker i vores busser. Man skal også modtage information der er vigtig for ens rejse, og stole på at man altid rejser bæredygtigt.
Alle vores rejsende er forskellige og har derfor også forskellige behov. For én passager, kan det være vigtigt at bussen ankommer til tiden, for en anden er det, at rejsen er miljøvenlig. En tredje ønsker sig måske frem for alt at føle sig sikker og velkommen i bussen. Med vores passagerløfte beskriver Nobinas rejse mod at imødekomme passagerernes behov. En rejse, der inkluderer alle medarbejdere, både dem som arbejder før, under, og efter rejsen. Dette vil sige alt fra trafikstyring, service, chauffører og pleje af køretøj.
Alle medarbejdere hos Nobina tager ansvar for at sikre, at de forskellige dele af passagørløftet bliver opfyldt. Alt fra, at bussen er ren og frisk, at klimaanlægget fungerer, at mønsterdybden i dækkene er rirgtig, at bussen ruller væk præcis når den skal, og at informationen fra trafikkontrollen er perfekt. Når alle disse dele fungerer i samspil med hinanden, giver det de perfekte betingelser for at passagererne får en god oplevelse under deres rejse med Nobina.